Jest to najczęściej wybierana przez firmy forma zabezpieczenia postępowania przetargowego/ kontraktowego który nie angażuje środków finansowych po stronie przedsiębiorcy. Opłatą za udzielenie gwarancji jest składka ubezpieczeniowa.
Podstawowe dokumenty które powinien przedstawić przedsiębiorca ubiegający się o wydanie gwarancji:
- dokumenty rejestrowe - zaświadczenia z ZUS i US o nie zaleganiu ze składkami i podatkami - opinie bankowe - dane finansowe za ostatnie 2 lata - posiadane referencje - treść umowy/kontraktu która ma być gwarantowana - deklaracja majątku prywatnego (dotyczy osób fizycznych)
Podstawowe wymagania stawiane przez Towarzystwa Ubezpieczeń:
- działalność prowadzona min. 12 miesięcy
- brak ujemnych kapitałów własnych
Jako Broker oferujemy pomoc przy:
- rozpoznaniu jakie towarzystwa mogą wydać gwarancję na wymaganym przez zamawiającego wzorze - ustalanie ostatecznej treści gwarancji
- negocjowanie ceny gwarancji - pomoc zamawiającemu w wypełnieniu wniosku oraz kompletowanie dokumentów
Jeżeli chciałbyś uzyskać więcej informacji na temat gwarancji wypełnij formularz, postaramy się w krótkim czasie znaleźć najlepszą ofertę.
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.