Piątek, Październik 20, 2017, 16:01

"Na polskim rynku FMCG uaktywnił się czwarty gracz – poza producentami, sieciami handlowymi i ich klientami. Chodzi o firmy ubezpieczeniowe, które zaczynają rozdawać karty, nierzadko przyczyniając się do rynkowego być albo nie być poszczególnych sieci handlowych czy hurtowni. Jak to robią? Często wystarczy jedna decyzja o obniżeniu ratingu."

"Problem z obniżeniem ratingu i twardą polityką ubezpieczycieli dotyka całego rynku. Dociera do nas wiele sygnałów, że nadchodzi istne handlowe trzęsienie ziemi. Padają nazwy konkretnych sieci, konkretnych hurtowni. Pierwsze kostki domina właśnie się przewracają, czy da się je jeszcze zatrzymać?"

źródło: wiadomości handlowe

Link do całego artykułu:

https://www.wiadomoscihandlowe.pl/artykuly/alma-nie-byla-ostatnia-kolejne-sieci-beda-upadac-f,42632/1


Brak komentarzy.
(*) Pola obowiązkowe
Copyright (c)2015, All Rights Reserved Lublin
 
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Pomoc & Wsparcie
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem